Werken als zzp'er

Hoi!

Fijn dat je bij ons wil werken als zzp'er. Hier leggen we uit hoe we werken, wat we van jou verwachten en wat je van ons kan verwachten.

Hoe werkt Schoonmaakzaken.nl?

Schoonmaakzaken.nl brengt opdrachtgever en zzp'er bij elkaar. De opdrachtgever zoekt goed personeel en jij als zzp'er zoekt werk. Wij bemiddelen dus in werk. Wij zullen niet je werkgever worden.

Hoe zit het met het tarief?

Het tarief wordt vooraf afgesproken. Het tarief is altijd exclusief btw en inclusief reiskosten. De opdrachtgever regelt de schoonmaakmiddelen tenzij anders afgesproken De schoonmaakmiddelen staan meestal op locatie.

Hoe werkt het administratief?

Er is samen vooraf afgesproken met de opdrachtgever  hoeveel uur je welke dag gaat werken. Je moet je natuurlijk aan de afspraken houden.

Als je meer uren moet werken moet je eerst toestemming hebben van de opdrachtgever anders worden de uren niet uitbetaald. De uren vul je in het digitale werkbriefje en die wordt gestuurd naar de opdrachtgever. De opdrachtgever geeft een akkoord en daarna worden de uren binnen 2 weken uitbetaald.

Wat verwachten wij van jou?

Wij verwachten van jou dat je op tijd aanwezig bent. Je werk serieus neemt en mensen met respect behandeld en je afspraken nakomt. Als er problemen zijn neem je direct contact op met de opdrachtgever en met ons.

Wat moet je bij ons overleggen?

Eerst moeten de papieren zaken geregeld worden, daarna kan je lekker aan het werk.

Print de overeenkomst uit, lees het goed door, zet je handtekening en upload hem via het onderstaande formulier. Dus upload de volgende gegevens.

  1. Een getekende overeenkomst.
  2. Recente kopie van je inschrijving bij de KvK. Niet ouder dan 3 maanden.
  3. Een kopie van je legitimatie (voor en achterkant)
  4. Een kopie van je bedrijfs aansprakelijkheidsverzekering.

Je kan onderstaand formulier gebruiken of stuur het naar info@schoonmaakzaken.nl